با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه‌ها و توسعه برند شخصی: پژوهشی در مورد ورزشکاران حرفه‌ای

حامد جعفری؛ جعفر برقی مقدم؛ مهدی بشیری؛ محمدرحیم نجف زاده

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 103-120

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64222.1628

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تبیین کارکرد رسانه‌ها در توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای بود. این پژوهش از نوع آمیخته متوالی اکتشافی بود که در دو مرحلة کیفی و کمی انجام گرفت. در بخش کیفی برای انجام مصاحبه‌های عمیق، از روش نمونه‌گیری هدفمند استفاده شد. 24 مصاحبه‌ی نیمه‌‌ساختاریافته عمیق با متخصصان حوزه رسانه و بازاریابی ورزشی، ورزشکاران حرفه‌ای ...  بیشتر